fredag 2 oktober 2009

Dag no1

Idag känns som en bra dag. Vaknade imorse till mysmusik och fick höra hur söt jag var, det är inte helt värdelöst får jag erkänna. Idag ska jag på arbetsintervju hos Manpower. Jag jobbar ju redan för dem men detta gäller ett uppdrag som konsultchefsassistent på deras el/tele kontor. Hoppas jag får det. Jag som alltid har sagt att jag inte är intresserad av att jobba med rekrytering men som extrajobb så känns det faktiskt både utvecklande och meriterade i jämförelse med att fortsätta i kundtjänst. Ikväll ska vi gå med två kompisar till Möllan och dricka öl. Hon är dock JÄVLIGT gravid så det drar ju ner stämningen lite om man säger så. Inte att hon är speciellt långt gången i graviditeten utan att hon måste påpeka i varannan mening att hon är gravid och gärna med ett surt/irriterat tonfall följt av "men det är lungt" (eeeh ja you made your bed, now lay in it!) Tryckt stämning. Jag ser verkligen fram emot det...

Inga kommentarer: