onsdag 7 oktober 2009

Min relation med Per

Jag gillar Per Morberg. Om ingen annan gör det. Om alla gör det känns det bara patetiskt. Han var min drömman redan som den grymma Viggo i rederiet och jag gillade att han såg ut att ha sprungit rakt in i en tegelvägg. Mycket maskulint. Jag är lite av ett fan av maskulina män kan man nog säga. (men den som fångade min uppmärksamhet var givetvis rund, glad och 160 cm lång). I allafall. Jag gick med i Per Morbergs fanclub på facebook. Idag hade hans roll i någon dålig svensk tv-produktion nämnts i gotlands lokaltidning och någon hade postat en länk på fb. 147 personer "gillar detta" och 27 kommentarer där kvinnor mer eller mindre säger "Jag är kåt. Jag vill ligga med Per." OK! Nu lugnar vi oss tjejer, vi fattar. Jag vill dock inte få inre bilder och framför allt JAG vill inte förknippas med denna desperation och tonårsidoldyrkan blandat med onanifantasier hos medelålders kvinnor. Jag tror jag måste gå ur gruppen. Min och Pers relation börjar bli ohållbar.

1 kommentar:

Yvette sa...

Haha!

Men du kan alltid säga "Jag gillade Per Moberg innan alla andra" med en bitter ton.